2021'den daha kötü olmayan bir 2022 yılı diliyorum. İyi olmasına gerek yok. 2021'den kötü olmasın yeter! Teşekkürler.
2022 OKUMA HEDEFİ
3/20 kitap - %15 tamamlandı
3 kitap okudu
20 kitap
720 sayfa
0 inceleme
27 alıntı
··
17,5bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Onur
Gönderi Sahibi
Eşiğindeyiz dedim ve cümlem bitmeden Rusya Ukrayna'yı işgal etti. 🤲🏼
Onur
Gönderi Sahibi
Dedim ve büyük bir savaşın eşiğindeyiz 🤦‍♂️
Dediklerin çok güzel ters tepiyor. Lütfen 2022'nin daha kötü geçmesini diler misin?
Onur
Gönderi Sahibi
Dedim ve omicron patladı. Demem o ki 2021'den biraz kötü geçmesine de razıyım, (biraz ama)
Umarım 🥲
18 günde bir kitap okumam için sabah 06:00 da kalkıp akşam 07:00 a kadar çalıştıktan sonra akşam eve gelince yemek yapmadan ev işleriyle uğraşmadan kitap okumam lazım.
Onur
Gönderi Sahibi
Okumaya hep fırsat yaratılır.
2021 denilince vücudumun tüm derisi çekiliyor tarihte keşke 2021 olmasaydı ve yaşanmasaydi
Yalniz ondan önce 2020 geliyor.
Reklam
Ben çayımı demledim kıyametin kopmasını bekliyorum.
Gerçekten kötü bir yıldı 6 yakınımı kaybettim Üstelik dünya ve Türkiye için her türlü olumsuzlugun yaşandığı bir yıldı Allah ım tekrarını yasatmasin