Onur
@onurbykz
Takip Et
2021'den daha kötü olmayan bir 2022 yılı diliyorum. İyi olmasına gerek yok. 2021'den kötü olmasın yeter! Teşekkürler.
2022 OKUMA HEDEFİ
3/20 kitap - %15 tamamlandı
3 kitap okudu
20 kitap
720 sayfa
0 inceleme
27 alıntı
Raporu Göster
559 beğeni
·
1 paylaşım
·
17,5bin Gösterim
8 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Onur
Gönderi Sahibi
Eşiğindeyiz dedim ve cümlem bitmeden Rusya Ukrayna'yı işgal etti. 🤲🏼
44
Onur
Gönderi Sahibi
Dedim ve büyük bir savaşın eşiğindeyiz 🤦♂️
40
Devrim
Dediklerin çok güzel ters tepiyor. Lütfen 2022'nin daha kötü geçmesini diler misin?
3
Gizle
Onur
Gönderi Sahibi
Dedim ve omicron patladı. Demem o ki 2021'den biraz kötü geçmesine de razıyım, (biraz ama)
14
Clpn
Umarım 🥲
3
Gizle
Lilaa LaViNiA
18 günde bir kitap okumam için sabah 06:00 da kalkıp akşam 07:00 a kadar çalıştıktan sonra akşam eve gelince yemek yapmadan ev işleriyle uğraşmadan kitap okumam lazım.
7
Önceki 1 yanıtı göster
Onur
Gönderi Sahibi
Okumaya hep fırsat yaratılır.
4
3 yanıtı göster
Gizle
kitapelist
2021 denilince vücudumun tüm derisi çekiliyor tarihte keşke 2021 olmasaydı ve yaşanmasaydi
6
Mukaddes
Yalniz ondan önce 2020 geliyor.
1
Gizle
Reklam
Esra
Ben çayımı demledim kıyametin kopmasını bekliyorum.
4
1 yanıtı göster
Hatice Tashan
Gerçekten kötü bir yıldı 6 yakınımı kaybettim Üstelik dünya ve Türkiye için her türlü olumsuzlugun yaşandığı bir yıldı Allah ım tekrarını yasatmasin
2
İleri