Puan vermedi·208 syf.··
2022 2. kitabı
Dün bitirdim biraz kafamı toplayıp yeni kitaba başlamadan önce yazmak istedim. Öncelikle bu tarz kitapları okurken hep başka okuduğum kitaplar ile karşılaştırırım kafamda örneğin '1984' bu tarzın en iyisi diyebilirim, sahneleri canlandırmaya çalışırım ama açıkçası bu kitapta beni okumam için iten bir olay yada olayı tetikleyen bir his gelmedi bazen tekdüze şekilde devam ediyor sosyal mecralarda popülaritesi olan bir kitap bundan dolayı çok abartılmış olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle kötü bir kitap değil ama abartıldığı kadar sürükleyen bir kitap olduğunu düşünmüyorum.
Bilim Kurgu Distopya
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,4bin okunma
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.