·464 syf.····Okunma: 11 Ocak 2022 19:01 İçinde bulunan isim benzerliklerinden dolayı zor okunduğu söylenen bu kitabı sürekli erteliyordum. Sonunda okudum Söylenilenin aksine isim benzerlikleri beni yormadı, kafamda oturduktan sonra soyağacına bakma gereksinimi bile duymadım. O kadar akıcı o kadar sürükleyiciydi ki.. Kitabın içinde kayboldum bambaşka bir dünyaya girdim. Okuduğum için mutluyum ama bittiği için içimde bir hüzün… erteleyen varsa daha fazla ertelemesin derim