·48 syf.····Okunma: 11 Ocak 2022 21:54 Yine Stefan Zweig'ın muhteşemliğine şaşırmadık. Bir insanın nasıl çöktüğünü, nasıl intihar etmek istediğini anlatıyor. Kitapın asıl konusu yalnızlık. Bazen insanlar qururuna, kinine kapılıp bir uçuruma gidiyorlar. Ruhları yalnızlığa mahkum ediliyor. Ve zaman geçdikce, yalnızlık insanın ruhunu yiyiyor, parçalıyor. Ve artık kadın yaşamağın manasız olduğunu düşünüyor ama hala da yaşakam için umut arıyor. Mutluluğu parayla almak istiyor. Kendi içinde bir enkaz olduğunu bile- bile herkese kendini mutlu göstermek istiyor... Hayatının enkazını kaldırmak istesede, maalesef yapamıyor... Beğendiğim bir kitap oldu. Tavsiye ediyorum
Herkese keyifli okumalar.