·188 syf.····Okunma: 12 Ocak 2022 00:17 Öncelikle bu kitabı çoğu okurun mutlaka okunması gereken kitaplarında ya da kitap listelerinde hep görüyor ve çok merak ediyorum. Daha kitabı okumaya başlamadan gözümde muazzam bı kitap olarak canlanmıştı. Okumak isteyenleri etkilemek istemem ama ben birazcık hayal kırıklığına uğradım o yüzden beklentilerini çok da yükseltmesinler. Evt kitap güzel kötü diyemem. Beni en çok etkileyen tarafı düşündürücü olmasıydı. Ama kitabın masal mı, aşk romanı mı, kişisel gelişim kitabı mi ne olduğuna tam anlam veremedim. Bizim kader dediğimizi kişisel menkıbe olarak sürekli tekrarlaniyor kitapta. Açıkça konusu çok ilgimi çekmedi ama kitaptaki düşündürücü kısımları sevdim. Kitapta hoşuma giden kısımlarda çok fazla alıntı yaptım. Bı çırpıda okunabilicek bı kitap. Herkeste bıraktığı izlenim farklı olabilir. Çoğu yerinde dinsel terimler geçtiği için bazı kesimler mantıklı bazı kesimler çok alakasız gelmişti bana. Farklı din anlayışına sahip insanlarda farklı etkiler bırakıcaktır bence. Okuyacak herkese keyifli okumalar dilerim