Kısa bir roman olmasına rağmen çok fazla derin anlamları olan bir eser olduğunu söyleyebilirim. Kısaca romanın temasına değinirsem bir bireyin kendisine, topluma yabancılaşmasıdır. Kahraman için hiçbir şeyin önemi yoktur. Ona göre hayat kocaman bir "saçmadır". Yazar, romanı kahramanın gözünden anlatıyor. Oldukça basit bir üslup kullanılmış. Bir iki saatte okuyacağınız bir kitap ama etkisi uzun süre hafızalarda yer alacak türden.