·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Temmuz 2016 00:00 Serinin ikinci kitabı da ilk kitabı gibi harikaydı.Birçok yönüyle filmden ayrıldığı için filmini ayrı kitabını ayrı beğendim bu serinin.Kesinlikle favori serim olma özelliğini koruyor.Ve Chuck...Hepimizin acısı..