·115 syf.····Okunma: 12 Ocak 2022 17:13 Mustafa Kutlu’nun okuduğum ilk kitabıydı. Böyle bir yazarla geç buluştuğum için üzgünüm. Maziden hikâyeler dinlemeyi sevenler kitabın bitmesini hiç istemeyecekler. Bir büyüğümün dizlerinin dibine oturmuşum da anlatılanları tekrar yaşıyormuşçasına heyecanla ve dikkatle dinliyormuşum gibi hissettim. Anlatılanlar direkt hayatın içinden olduğu için kendinizi birden kitabın içinde buluyorsunuz. Onlarla beraber hüzünlenip gamlarını paylaşıyorsunuz , yeri gelince de sevinçlerine ortak oluyorsunuz. Hiç bitmesin istedim ama her şeyin elbette bir sonu var. Bu kitap sayesinde çok fazla yeni kelime öğrendim . Ayrıca farklı deyimleri de bu kitap sayesinde tanımış oldum. Hikâye tarzı kitapları okumayı sevenler hiç düşünmeden başlayabilirler. Ayrıca kitabı okuduktan sonra “Uzun Hikâye” adlı filmi de izlemenizi tavsiye ederim. Hem kitap okumayı hem de film izlemeyi seven biri olarak böylesi bir hikayeyi okumuş ve izlemiş olmaktan memnunum, tavsiye ederim.
Herkesin bir hikâyesi vardır ; bazısı uzun , bazısı kısa…