·264 syf.····Okunma: 12 Ocak 2022 00:29 Bir kitabı bitirdiğimde aklımda kalan neyse, birkaç kelimeyle ifade etmeye çalışırım. Bu kitap için ise, “ kendini görmek ve itirafta bulunmak “ oldu. Her gün binlerce gözlemde bulunuruz, çoğuna odaklanmadan bakıp geçeriz ama “görmek” öyle bir şey değil. İnsan farkındalığı arttıkça görmeye başlar ya da kuvvetli bir tetikleyici ile aydınlanabilir. Kitap bu duygu durumuna hizmet etmiş. Kitaptaki kurgu güzel ve üç karakterin geçişleri ve geçmişe gidişler biraz karışıklığa yol açsa da hemen alışıyorsunuz bu duruma ve hakim oluyorsunuz.
Sade bir dil, karakter analizleri iyi ve usul usul ilerleyen bir hikaye.. Üçlemenin ilk kitabı, ikinciyi merak etmedi değilim.