·438 syf.····Okunma: 13 Ocak 2022 20:48 Müthiş bir kitaptı gerçekten. İlk sayfalarda zorlanmıştım ama sonra baya sürükledi. Anları bende yaşıyormuşum gibiydi. Sonu hem üzdü hem sevindirdi. Diğer 3 kitabını okumak için sabırsızlanıyorum. Bazı anlar geldi Abdi ağayı falan kendim boğasım geldi :)