Tek solukta okunabiliecek bir kitap. Akıcılığı ve betimlemeler mükemmel. Ama asıl bahsetmek istediğim konu, benim kendimi bulduğum bir kitap oldu. Özellikle depresyon dönemindeyseniz mutlaka açıp okumanız gereken bir kitap. Bu dünyadan korkarak çekinerek, silik bir hatıra olarak mı gitmek istiyorsunuz yoksa yaşayıp iz bırakmak mı. Korktuğu için, çekindiği için silik bir hatıra olan ana karakterimizin yerine kendimi koyduğumda bakış açımın değişmesinde büyük yardımı oldu.