Çocukluğun Soğuk Geceleri Tezer Özlü ile ilk tanıştığım kitap oldu.Yazar Türk edebiyatının gamlı prensesi ünvanını sonuna kadar hak etmiş.Kitabı okurken o melankoliyi,hüznü,derinliği sonuna kadar hissediyorsunuz.İstanbul betimlemeleri o kadar güzel ki bu şehirde yaşadığım halde,bu şehri yaşayamadığımı hissettirdi bana.Kesinlikle diğer kitaplarını da okuyacağım.