Eğer siz de benim gibi duygusal biriyseniz tam size göre bir kitap, gözümden yaş akıtan yerler oldukça fazla, bir insanın başına ancak bu kadar olay gelir, Yaşamak ! ismini bu kitapta daha iyi anlıyorsunuz, bu kitabı okurken ağladığım için benimle dalga geçen sevgilimi aynı halde görmek güzel bir duyguydu alın okuyun okutun!