·264 syf.····Okunma: 15 Ocak 2022 00:00 "Eğer okuduğumuz bir kitap bizi kafamıza vurulan bir darbe gibi sarsmıyorsa, niye okumaya zahmet edelim ki?" diye bir sözü vardır Kafka'nın. Bir kitap beni yaralıyorsa, içimde bir yerlere dokunuyorsa güzel kitaptır benim için. Bu konuda Kafka'ya kesinlikle katılıyorum. Bu kitap da benim için öyle bir kitaptı. İçinde bir sürü acı... İnsanların yaptıklarını neden onları tanımadan yargılamamız gerektiğini gösteren birçok detay... Psikologların nasıl terapistlerinden etkilenmediğini düşünürdüm ve hep psikologların da terapistlerinin yaşadığı sorunları yaşayacağını düşünürdüm... Bu kitap o konuda birçok şeyi cevaplandırıyor. Kitabı okuyunca kendi halinize şükrediyor, insanlara ön yargıyla yaklaşmadan önce bir kez daha düşünüyorsunuz. Kitabı okuduktan sonra yaşamış gibi oldum ve bir süre durup sadece kitabı düşünmeyi istedim...