MUHTEŞEM Dİ #MAKSİMGORKİ
8/10
·188 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2022 00:00
Maksim Gorki nin okumuş olduğum ilk eseri!! Bu kadar iyi yazılabilir di. #fırtinaninhabercisi muhteşem di. bu dünyada ki "HER ŞEYİ" yaşamışcasına ve en İnce ayrıntısına kadar Kaleme almış bu nedir ya. İ N A N I L M A Z Bölümlerin hepsini ayrı ayrı bir duygu ile okudum!! şevkle zevkle şaşkınlıkla tebessüm ile sevgi ile acı ile ve korku ile okumanın tadına vardım ben. #maksimgorki
Roman
Fırtınanın HabercisiMaksim Gorki · Sentez Yayınları · 2008948 okunma
·
116 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.