·60 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Aralık 2021 20:59 Stefan, Solomondohn karekterinin bu kısacacık öyküsüyle insanların yüzde doksan dokuzunun hayatını ve hayatlarının sonuna özetlemiş bence. Çoğu insan bazıları için iyi yarınları kazanmak uğruna bu günlerini feda ediyorlar. Bu günün dünün yarını olduğunu unutarak maalesef. Tek gerçeğimizin içinde bulunduğumuz an olduğunu gerçekten kaç kişi idrak edebiliyor yaşadığı sürede? Nerdeyse hiç kimse maalesef. Bu öyküden şunu çıkardım diyebilirim anı yaşa karın kızın dahi olsa kimsenin sana saygısızlık etmesine izin verme. Ömrünü heba edeceksen de kendin için et…