Modern Klasikler serisine başlamak için çok yanlış bir kitaptı bence. Şans verip tüm seriyi tamamlamak istiyorum bakalım ömrüm yeterse :) Kitap hakkında söylemem gerekirse bana oldukça saçma geldi sevmedim ne yazık ki. Oradan oraya atlamalar oldu. Sonunu hele hiç beğenmedim. Çarçabuk başlayıp saçma bir şekilde de bitti. Ne oldu şimdi dedim yani kaldım öylece.