Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 11 Ocak 2022 21:12 “Dünya malının yoksuluyduk;gönül almanın zenginiydik.”diyor Neşet Ertaş ilk kez tanıştığımız yazarımızla kalemi çok güzel Neşet Ertaş ustanın hayatını anlatıyor bazı yerlerde ağladım ne güzel bir insanmış üstad zaten çok seviyordum bu kitapla daha çok benimsedim içimizden biri çektiği yoksulluğu yaşadığı aşk acısını çok ince ayrıntısına kadar anlatmış yazarımız mesela Neşet ustanın Zahidesi yokmuş hayatında sadece Leyla’sı olmuş günümüzde hala devam eden bir konu belirli yaşa gelmiş insanların kararlarına neden saygı duymazlar anlamıyorum kitap severlere önerimdir okuyan arkadaşların yorumlarını bekliyorum ruhun şad mekanın cennet olsun büyük usta Neşet Ertaş.. #bozkırıntezenesi