"Ben ölseydim o belki ağlardı ama o ağlasaydı ben ölürdüm..."
··
1 +1'leme
·
4.866 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şevval Lantsov.
Gönderi Sahibi
Ve ben hiç bitsin istemiyorum çünkü çok güzel
Şevval Lantsov.
Gönderi Sahibi
İkinci kitabı almam lzm acil
Şevval Lantsov.
Gönderi Sahibi
Kitap bitti bitecek 🥺