Kitap şaşırtıcı derece sıkıcı başladı diye düşünürken bu his çok çok az sürdü, birden güzelleşti bir heyecan geldi hemen bitir diye beni seslendi. Çok beğendim seri finaline yakışır bir kitap olmuş. Devamı gelmeli yarım kalmış tarzı bir his asla bırakmadı. Karakter gelişimleri güzel oldu. Genel olarak güzel, çok sürükleyici bir seri oldu. Hele de bu aralar okuyamıyorum diyorsanız seri size ilaç gibi iyi gelir. Başta 7 puan vermiştim ama şu an bir daha düşündüm de 8 puanı hakediyor :)