·189 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2017 22:31 Sizin okurken sinir olduğunuz karakterler oldumu bilmem ama ben yazara sınır oldum hatta sevemedim kendisini kendimce sebepleri gördüğu coğu kıza karşı duygusal biseyler hissetmeye baslamasi ona yardim etmeye calısan kardeslerine hırçınca davranması vs
ote yandan genel olarak kitabi degerlendirecek olursam betimlemelerle süsleyip yaşadığı olayları daha yavaş daha ayrıntılı anlatsaydı sanki daha iyi olabilirdi pek begenmedim sıkılarak okudum