Z kuşağı annesini övüyordur :)
"Beni doğurman, senin için büyük bir övünç kaynağı olmalı!"
·
178 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
“Betül”
Gönderi Sahibi
Ta ki kendileri sahip oluncaya dek!
oysa ki doğuranın kıymetini bilmez :)