·192 syf.····Okunma: 17 Ocak 2022 15:56 Kendisini İnstagramdan da takip ediyorum. Orda da yazılarını keyifle okurdum. Kitabında da böyle olacağından emin olarak başladım ve çok sevdim kendi yaşadıklarını, deneyimlerini, sadeliğini anlatırken sıkmadan keyifle okutan aa bu benim aslında dedirten bir kitaptı. Sadeliği bile sadelikle anlatmaktı. Diğer kitaplarında görüşmek dileğiyle.