·84 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Kasım 2021 20:34 Kitap hakkında ne yazsak az kalır. Sadece bu kitabı okumak isteyenlere bir tavsiyem var. Çok sevdiği eşinin ölümünden sonra hissettiği duyguları kaleme alan bir adamı düşünerek okusun lütfen. Bunu bilerek okursanız kitabı hissederek okumuş olursunuz. Ve kitabın etkisinden uzun bi süre çıkamayacağınız da kesin..
Bir iki alıntıyı buraya da eklemek istiyorum..
•
Ölümü senden mi öğrenecektim
Soluğu canımdan çekilen kadınım.
•
İnsan ölünce yalnız kendisi ölmüyormuş.
•
Merhametine sığındığım kadın. Senden bir parmak yüksekte aldığım her soluk kalbimi kurutuyor.