Her şeyi çocuk gözünden görme ruhunun derinliklerine inmeye fırsat veren bir kitap.
Okuru saran ve sonunu hiç beklenmeyen şekilde bitiriyor.
Işleri yüzünden yoğun çalışan insanların çocuklarının yalnızlıkları...
Her şey anı bir taşınmaya başlıyor ve çitlerin ardında başlayan dostluk ve saflıkla devam ediyor
Yazar o kadar iyi anlatmış ki her şeyi çocuk gözünden olayların kapısı her daim açık kalıyor ve kendi hayal dünyanıza göre yorumluyorsunuz ve yoruma bu kadar açık bir kitap son sayfada hiç beklenmeyen bir şekilde darbeyi indiriyor
Acı gerçekler
Keşke dünyayı çocuklar yönetebilseydi
Onların saf dünyasında gerçekler yıldırım gibi yüreğinize düşüyor ve uzun bir süre etkisinde kalıyorsunuz
Yaratıcılıkta efsane bir eser mutlaka okuyun