·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2022 23:19 Kitapta, geçim derdi olmamasına rağmen insanların arasında yaşamak zorunda kalan, aradığını bul(a)mayan Bay C.'nin çocukluğunu,gençliğini,ararken vazgeçtiği, korkuları yüzünden durmadığı, toplum denen ikiyüzlü canavarla resmen boğuşmasını,boğulmasını zevkle okudum. Yazar, değişmeyen Türkiye gerçeklerini usta ve akıcı bir dille yazmış. Kadın veya erkek hep bir "elalem ne der?" tabusuyla yaşadığımızı üzücü bir hikayeyle anlatmış. Ben Güler'i tanıyorum,Ayşe'yi tanıyorum, Kemal'i, Sadık'ı tanıdım. Sadece o gizemli garsonu tanımak isterdim.Sinemada para kazanan yaşlı şaşı kadınla çocukluğu ile ilgili sohbet etmek isterdim. Yıllar geçse de değişmeyen şey, insanların hep bir öykülerinin olduğudur.