Yazarımız her kitabında farklı bir konu ele alıyor. Bundaki konu ise aşk. Bilmiyorum ama içinde sevgi,şefkat içeren kitapları çok iştahla okuyorum. Zaten kitap kısa ve çok hızlı okunuyordu. Bir çırpıda okunacak kitaplar. İki hikayeden oluşuyor. “insan kalbi böyledir:Onu kolayca dondurabilirsiniz ama çok zor eritir,çok zor ısıtır”. Biyografi ile başlanmış aslında. Bir ailenin ayrılıktan tekrar birleşmeye giden yolda yaşanan olaylar anlatılmaktadır. Kitap başladıktan sonra çok güzel duygularla kapanıyor kitabın kapağı...okumanızı tavsiye ederim.