Kaderimizi düzeltme şansımız olsa hepimiz seve seve kabul ederiz dimi ? Peki o fırsat elimize geçince...Sartre bize erkek ile kadının doğasını, farklılığını güzel bir hikaye ile anlatıyor
-elbette yaşantımızı boşa harcadık. bunu herkes yapar.
-madem ki ölüyoruz, ziyan olacak yaşantımız, elbette boşa harcanacak.