·131 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ocak 2022 20:09 Kitabın baş kısımları asla sarmadı neredeyse yarım bırakıp kitaplığıma kaldıracaktım ama bir şans vermek istedim ve sonlara doğru duygu şelalesi olduğunu gördüm iyi ki sonuna kadar okumuşum. Bir idam mahkumunun gözünden son günlerini anlatıyor nasıl hissediyor neleri düşünüyor ne yapmak istiyor hepsi çok güzel bir biçimde anlatılmıştı. Victor Hugo'nun ilk okuduğum kitabıydı sanırım son olmayacak.