9/10
·104 syf.··
2022 7. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 18 Ocak 2022 23:47
Selçuk Baran’dan okuduğum 3. kitap “Yelkovan Yokuşu” oldu. Daha önce okumuş olduğum “Tortu” isimli eserinde olduğu gibi bu eser de yazarın öykülerinden oluşuyor. Toplam 7 adet öykü var kitapta. Öyküler arasında bir bağlantı yok gibi görünse de hissiyat, tema ve şiirsel aktarım gücü bütün öykülerde benzerdi. Öykülerde en çok göze çarpan temalar, yalnızlık, hayatı yaşama isteği, hayal kırıklığı, umutsuzluk, yıllar boyu süren mutsuzluklar ve hayattan darbe yemiş insanlardı. Yine çok keyif aldığım bir okuma oldu benim için. Kitaba ismini veren “Yelkovan Yokuşu” hariç, diğer 6 öyküyü de çok beğendim. Yelkovan Yokuşu’nu ise ya çok derin olduğu için anlayamadım ya da diğerlerine nazaran daha yavan bir öyküydü. Keskin bir yorum yapmak istemiyorum… Öykü yazmanın inceliklerini bilen, işlediği temaları okura net bir şekilde geçirebilen, mutlaka her öyküsünde tatmin edici bir derinlik bulunan Selçuk Baran’ı severek okumaya devam edeceğim. Keyifli okumalar dilerim.
Yelkovan YokuşuSelçuk Baran · Yapı Kredi Yayınları · 2020367 okunma
··
2.792 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Semih bey selamlar, nerelerdesiniz, iyi misiniz? youtube’daki videolar da gitmiş meraklandım
Semih Doğan
Gönderi Sahibi
Selamlar Bahar hanım. İyiyim iyiyim, merak etmeyin. Sadece artık eskisi gibi kitap okuyamıyorum ve iş yoğunluğum çok arttı. Buraya gelip “boş yapmak” da istemediğim için arada bir girip bakıyorum o kadar. Siz de iyisinizdir umarım?
Semih Doğan İyi olmanıza sevindim, ben de iyi olmaya çalışıyorum, uğraşıyoruz işte iş güç. Ben de pek okuyamıyorum. Her yerin olduğu gibi buraların da tadı tuzu kalmadı. Severek okuyorduk incelemelerinizi, belki bir gün tekrar dönersiniz. Boş yapmak diyince de anasayfamda neler görüyorum bilseniz. Siz bu siteyi kaliteli kullanan azınlıktansınız. Kendinize çok iyi bakın
Semih Doğan
Gönderi Sahibi
@baharozt O eski günler, okumalar, incelemeler, dostluklar, nezaketler hepsi bitti. Bir daha da geri gelmez. Bu çok üzücü; ama maalesef gerçek. Siz de kendinize iyi bakın lütfen…