·136 syf.····Okunma: 19 Ocak 2022 00:16 Sanırım yazıldığı dönemin çok uzağında (aslında sayı olarak çok değil ama yaşananlara bakınca bayağı çok geliyor insana) bir zamanda okumam nedeniyle begenemedim pek. Kurgusunu bile çözemedim desem yeridir. Kısacık bir kitap olmasına rağmen ağdalı dili yordu beni. Çok hoşuma giden yerler olmadı değil ancak bütün olarak bakınca içine giremediğim ilk Tarık Tufan kitabı oldu.