Bir solukta okuyuverdim; mis gibi eser.
Böyle ünlü eserleri okumakta geciktiğime kızıyorum da hangi birine kızayım. Teker teker ilerliyoruz işte.
Cengiz Aytmatov'un Elveda Gülsarı'sı geldi aklıma. Tek benzerlikse "at"ın ön planda olması.
Güzel, gerçeğimsi bir hikaye. (Gerçeğimsi?)
Halk söyleyişine yer vermesi açısından da gayet güzel. (Evet, bunları söylemek de bana düşer a! Hehe!)
Abbas Sayar'ı çok merak ediyordum. Üslubu ile tanıştığım için mutluyum. Dili oldukça sade, anlatımı fazlasıyla akıcı.
Okudukça görüyorum ki her yazar, her eser birbirinin parçası. Okumak bir dünya kurmak demek. Okuduğumuz her kitapla dünyamızın bir kısmı yerine oturuyor. Tamamlanıyor bir şeyler.
Beğendim!