Borges'in okuduğum ilk kitabı,kitap hakkında ne diyebilirim tam bilmiyorum ama bildiğim kesinlikle edebi bir birikime sahip olunmadan okunmasının ya da anlaşılmasının zor olabileceği ki benim icin yer yer öyle oldu .13 farklı öykünün anlatıldığı bu fantastik eseri tamamen özümsemek icin bir kaç kere daha okumam gerekecek sanırım.