Beklentim çok yüksek değildi nede olsa siyasi bir tutsak yakındığı durumlara adaletsizliğe eşitsizliğe değinir dedim ancak tam tersi yalın düz bir edebi dille sizi alıp götürüyor öyle konulara alttan alttan iğne batırıyor ki yazar sevinci, hüznü, adaletsizliği, önyargıları birarada hissediyorsunuz yani işin özü bu kitabın daha çok insana ulaşması okuması lazım gerçekten çok etkilendiğim bir kitaptı tebrik ederim sayın baluken