Tezer Özlü’nün okuduğum ilk kitabı, özgürce duygu ve düşüncelerinden bahsedebildiği gibi yaşayabilseymiş keşke hayatını da. Kanat Güner ile tanışsalardı beraber hüzünlü delireceklermiş hissi verdi, 70ler İstanbul’u ve geleneksel, toplumsal çatlamaları birinci ağızdan üzülerek okumak isteyenlere önerilir, bana yetti xd