Yarala'Sar 1
9/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2022 4. kitabı
·
43 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2022 16:40
Herkese merhaba, uzun zamandır merak ettiğim ve beklediğime sonuna kadar değen bir kitabın incelemesini yapıyorum şu an. Kitabı merak etmemin sebebi kitabın içindeki biriydi... Tanıdıktan sonrada beklediğime değdiğini düşünüyorum.Şimdi birazcık kitabın konusundan bahsedeyim. Yetiştirme yurdunda kalan Sedef,bir gece kimsesiz 29 çocukla birlikte "damgalanır" . Artık bu kimsesiz çocukların tamamı Yarasa'dır ve damgacıyı gören tek çocuk sedeftir... Tam sedef hayatını düzene sokmuşken beklenme- dik bir şey olur.Damgacı yıllar sonra ortaya çıkmış ve damgaladığı 30 yarasanın peşine düşmüştür. Kitabı çok büyük bir hevesle istiyordum.Ve kitabı almam çok uzun sürdü .Hatta ben kitabı almadan sadece bir gün önce yazar benim oturduğum yere imza için gelmişti ve ben gidemediğim için ağlamıştım o derece istiyordum yani kitabı.Beklediğime o kadar çok değdiki. Hayatımda büyük bir ihtimalle bu kadar akıp giden bir kitap okumadım ben.Bunda bence başkarakter olan sedefin çok büyük bir etkisi var.Ben normalde kitaplardaki baş karakterleri pek sevmem ama bu kadın tam bir kraliçe.Hatta kitapta en sevdiğim karakter bile olabilir.Onun o inatçı halleri ,komik tavırları tam anlamıyla mükemmeldi... Ben Kitabi alaz için okumak istiyordum.Çünkü alaz gördüğüm bir kaç alıntıda benim çok sevdiğim bir kitap karakteri olan Nikolai Lantsova çok benzetmiştim.Ve gercekten az da olsa benziyorlar bence.Kitap boyunca alaz in zekasına hayran kaldım . Lakabı buzdağı ve alaz a bir lakap takılacak olsa gerçekten bu lakap tam ona göre jsjzjs.Alaz Altuğ Sipahi ismin çok güzel senin gibi ;) Ve Kuzey... Beni kitap boyunca en çok güldüren karakter olabilir tabikide yankıdan sonra;) Ben kuzeyi ecrinle çok yakıştırıyorum.Umarım bizim afroditle hemen ilişkisini kesip ,ecrini sevmeye başlar...Ecrin de çok iyi bir karakterdi kesinlikle. Sürekli yankının arkasında bir dağ gibi durması Ve çocukken babasının ona yaptıkları beni ciddi anlamda üzdü.Gelelelim bizim süslüye ksndjdjd ah be naz senin sürekli ismin karıştırılıyor kıyamam ben sana.Yiğit sağolsun .Bağımlıda kitap boyunca boş durmadı tabi ;).Kont drakulayıda nedensizce seviyorum .Çok kafa adam bence. Az kalsın unutuyordum Efe can ı nasıl unuturum ? Çok tatlı çok şeker bir karakterdi.Onun sahnelerini her okuduğumda kalbim yumuş yumuş oluyor. Kitabın sonu öyle bir yerde bittiki .2. kitabı almak için sabırsızlanıyorum.Beni sürekli güldüren ve kahkahalarla dolup taşıran bir kitap oldu.Eğer acaba alsammı diye düşünüyorsanız bence hiç bekletmeden alın pişman olmayacaksınız;) Sıkıntı şuki kitapta favori karakterim yok çünkü hepsi çok mükemmel ... Umarım güzel olmuştur birazcık aceleyle yazdım. #152193179 #152298800 Kitaplarla kalın...
Yaralasar - 1Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202113,1bin okunma
··
1 +1'leme
·
28,6bin Gösterim
16 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben bunu okumak istemek ama bende yok money
Şevval Lantsov.
Gönderi Sahibi
Amin amin lsjckdjcfjodjfjfjdjdf
Aldığım kitap için baya tereddütteydim sayende artık değilim gerçekten çok güzel bir inceleme olmuş çok güzel yazmışsın ben kitapları set olarak aldım yani 4 kitabı birden aldım tanesi 50 ₺ 'ye denk geldi toplam 200 ₺ ödedim -harçlık biriktirmek işe yarıyormuş- o kadar heyecanlıyım ki gerçekten çok teşekkürler <3
Şevval Lantsov.
Gönderi Sahibi
Ne demek rica ederim umarım seversin🤍
En güzeli zaten Ötenazi okulu yakında kitap olacak))
Şevval Lantsov.
Gönderi Sahibi
Evet duymuştum kitap olacağını umarım alabilirim
Maral Atmacanın henüz kitap olmamış diğer tüm hikayeleri muhteşem; Ötenazi okulu, Zihnimdeki fısıltı, Modern çağın Pinokyosu. Her bir yarattığı karakter yüreğimde iz bıraktı.
Şevval Lantsov.
Gönderi Sahibi
Ötenazi okulunu çok merak ediyorum