·144 syf.····Okunma: 20 Ocak 2022 00:00 Çok akıcı çok samimi bir dille yazılmış bir kitap. İncelemeleri okuduğumda hemen hemen herkesin böyle söylediğini farkettim, Bekir ağabeyin samimiyeti gerçekten hissediliyor ve bence bu çok kıymetli. Kendisini dinlemekten ve izlemekten keyif alıyorum ve bu kitabını okurken de sanki karşılıklı sohbet ediyormuş gibi hissettim. Gayet akıcı ve güzeldi, sizlere de tavsiye ederim.