Puan vermedi·424 syf.····Okunma: 20 Ocak 2022 21:33 Büyük beklentilerle aldığım bir kitaptı. Kendilerine "yerleşimci" ve çiftliklerinde çalıştırdıkları yerlilere "ortakçı" diyen bildik Avrupalı kolonyalistlerin Afrika izlenimleri. Beyaz adamların, ait olmadıkları coğrafyalarda kanun koyarak, yasaklar getirerek ve hatta toplu dansları dahi engelleyerek nasıl hükmettikleri kadin gözüyle anlatılmış. Kabileler, adetler, yerleşik düzenlerden ve o coğrafyanın insan halleri anlatılmış. Merak edenlere keyifli okumalar.