·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2022 10:43 örmek ise bizim elimizde…
Okumuş olduğum ikinci "Debbie Macomber kitabıydı..
Yazarın dili o kadar akıcıki kitabı bir solukta bitiriyorsunuz , içinde tam anlamıyla aksiyon olmamasına rağmen . Tabi Buda yazarın ustalığından kaynaklanıyor . Kitabın karakterleriyle yine , bir oluyorsunuz hepsi arkadaşınız gibi oluyor. Eğer okumayı düşunüyorsanız ilk önce "Küçük Mucizeler Dükkanı" kitabını okumanızı tavsiye ederim bu kitap onun devamı şeklinde..
Kış mevsiminde içinizi ısıtacak türden olan bu kitabı okumanızı tavsiye ederim