·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2022 12:01 "Allah'ım ne hayatlar var?" Dedim kitabı bitirdiğimde. Şükretmek ilk kez bu kadar kötü geldi öyle yaşamlar var ki yokmuş ya da görmemiş ya da okumamışız gibi geliyor. Ve hatta okusak bile gerçek mi ki diyoruz!! Ne acı! En acı hayatların hikayeleriydi bu okuduklarım... Okumak, okumaya devam etmek ve bitirmek çok ağır geldi...