Adından da anlaşılacağı üzere bir salgın sürecini konu almış bir kitap. Jack London dan okuduğum ilk eser ve açıkçası beni çok etkilemedi yani öyle aman aman abartılacak bir kitap değil. Şu an maalesef ki bizde bir salgın ile mücadele ediyoruz ve bundan dolayı bazı kısımlarda kendimize uyarlayabileceğimiz noktalar var. Okurken sıkılmayacağınız türden bir kitap. Zaten çok kısa bir sürede bitirebileceğiniz bir eser. Ortalama iki saat içerisinde okuyup keyif alacağınız bir kitap. Genel olarak hoş bir kitaptı..
Kızıl VebaJack London