·195 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2017 10:06 Kandırıldığımı hissettim. Bu kitaptaki hikayeleri " insan ne ile yaşar" adlı kitapta da okumuştum. Bunu niye yapıyorlar? İsmini değiştirince kitap değişiyor mu? Her neyse kitaptaki hikayelerin hülasası, hırs, açgözlülük, kıskançlık gibi kavramların ne kadar gereksiz olduğunu anlatıyor. Diğer kitabı okuyanların bunu okumasına gerek Yok.