·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2022 16:09 Hitabet konusunda usta, yüksek idealleri olan ama bunları gerçekleştirmekte çaresiz kalıp mutluluğu bulamamış ‘Rudin’ karakterinin trajedelerini okuyoruz kitapta. Diğer karakterler mutluluğunu bulurken Rudin’in yalnız kalması bana çok adaletsiz geldi. Diğer taraftan aslında haketti demeden de geçemedim. Okumaya ve okutmaya değer bir kitap. Eminim birçok satırı çizerek ve notlar alarak okuyacaksınız. Ben Rudin’i çok sevdim. Acıdım ve üzüldüm. Kısacası beğendiğim ve önerdiğim bir kitap oldu.