·176 syf.····Okunma: 21 Ocak 2022 21:08 Yaşamaklar... Açık konuşmak gerekirse kitabı okurken beni bu kadar içine çekeceğini düşünmemiştim. Kitap o kadar güzel bir dille anlatılmış ki asla sıkılmıyorsunuz ve karakterlerin iç dünyasıyla bütünleşiyorsunuz. Her karakter kendi ağzından hayat hikayelerini anlatıyor. Kenan, Füsun, Halil, Birgül... Her biri kendi içinde yalnız, kendi dertleriyle baş başa...Beni etkisine alan okurken çok keyif aldığım, içimi hüzünle kaplayan bir kitap oldu.