Kitap okumaya Ayçöreği kitabı ile başlamıştım. Liseye yeni başladığım günlerde internette bir alıntı ilgimi çekmişti bu sayede görmüştüm ayçöreği ve elmalı turta kitabını, bir kaç gün boyunca araştırmış ve yazarını tanımaya başlamıştım üstüne aldığım haber ile şehrimde kurulacak olan kitap fuarının mutluluğu sarmıştı içimi. Ailemi ikna edip gitmiştim, aradığım tek yayın evini zorlansam da bulmuştum. Elime ilk aldığım anı hatırlıyorum. O günden sonra yavaş yavaş girdi kitaplar hayatıma. Hayatımın sınırlarını bir kale gibi ördüler. Okuduğunuz ilk kitabın final kitabını elinizde tuttuğunuzu hayal edin, işte o hayal biraz zaman alsa da gerçekleşti. Hayatımın en güzel anlarına sebep olan ayçöreği ve elmalı turta kitabının final kitabı Kırmızı Kurabiye. Çıktığı an satın alıp heyecanla bekleyişim, sabırsızlıkla içime dolan sevinç. Okumaya başladığımda son kez okuduğumun farkına varınca oluşan hüznün ve tamamlanmış olmanın mutluluğu ahenkle dans etti içimde. Öyle ya sanki arkadaşıma, kardeşime veda ediyormuş gibi içimdeki burukluk tarifi zor bir boşluğa sebebiyet verdi. Ayçöreği sayesinde kazandığım dosttan öte bir kız kardeşim var. Sudem.. varlığın en büyük teşekkürüm. İyi ki okumuşum, iyi ki tanışmışım. Bana okumayı sevdiren kitaba ve yazarına sonsuz teşekkür borçluyum. Binlerce kez iyi ki... Kırmızı KurabiyeZeynep SahraS