Eseri bu kadar beğeneceğimi düşünmezdim. Bilimkurgu olduğunu için okumak istemiştim ama romanın kahramının zamanda yaptığı yolculuk sonrası yaşadıklarını anlattığı kısım ve alt metinde yapılan eleştirileri oldukça hayran kaldım. Sayfa sayısı da az olduğu için tek solukta bitti. Tavsiye ederim.