·449 syf.····Okunma: 23 Ocak 2022 00:43 Kitabı iki ayrı şekilde ele almam lazım. İlk olarak ; Kitap konusu ile sizi sarıyor, karakterler iyi betimlenmiş, oldukça akıcı ve samimi geliyor. Okurken normal şartlarda sıkılmayacağınız , sizi içine çekecek sımsıcak bir kitap ...
Fakat; Kitap çok ciddi hatalarla dolu. Tamam çevirmen hata yaptıysa bile , bunu sonra okuyan , kontrol eden kimse yok mu? İsimler sürekli karışıyor ( Ki karışan isim kitabın ana karakterlerinden ) , bazı cümleler o kadar kopuk ki, ne anlatılmış ne kast edilmiş, dönüp tekrar tekrar okumak gerekiyor. Kitaptan soğutan , bir türlü içine girmenizi engelleyen bir sürü hatayla boğusuyorsunuz.
Aslında oldukça iyi bir kitap, yayınevi tarafından sabote edilmiş gibi. İnsan ciddi bir para verip aldığı kitapta böyle hatalara artık üzülüyor .
Ben kitabı sadece çeviri hatalarından dolayı bir daha okumam, ve okuyucuya bu kadar saygısız bir tutuma sahip bir kitabın satın alınmasını da doğru bulmam.