#Sicim#
Puan vermedi·512 syf.··
2022 5. kitabı
KLASİK AHMET ÜMİT!!! Başlığı görünce muhtemelen kötü bir yorum yazacakmışım gibi görünebilir ama konu Ahmet ümit olunca ve sapına kadar polisiye tadı veren bir kitabı olunca kötü bir şey yazmak zor. Kahramanımız hepimizin yaşamını temsil eder hiç istemediği halde kendini bir çıkmazın içinde bulur ve gazeteci kimliğinden midir bilinmez uzaklaşmak istesede bir türlü uzaklaşamaz. Cinayetler ardı ardına gelir. Kahramanımız kime guvenecegini bilemez. Bunlar olurken tabikide özel hayatida işin içine karışır ve olaylar içinden çıkılmaz bir hal alır. En sonunda herşeyin merkezinde bulunan kahramanımız tarafların kullandıkları bir kukla haline gelir, bu anlaşılınca da iş işten geçmiştir tabikide. Kahramanımız iyi olmaya çalışırken kötü, yararlı olmaya çalışırken zararlı olmaya başlar... Yazdıklarım bir bilmece gibi görünebilir. Bunları bir roman yapmakta anca Ahmet ümitin kalemine yakışır. Bir solukta okunacak bir polisiye. İlk kez Ahmet ümit okuyacaklarada ilk romanlarından olan bu romanı tavsiye edebilirim.
KuklaAhmet Ümit · Everest Yayınları · 20199,6bin okunma
·
5,9bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ahmet Ümit' in Bab-ı Esrar kitabında çok betimleme vardı bu kitabı da öyle mi acaba
Sicim
Gönderi Sahibi
Polisiye kitaplar olduğundan dolayı olayın insanın gözünde canlanması için fazla betimleme kullanıldığını düşünüyorum. Nerdeyse her kitabında fazlasıyla betimleme var bu kitapta da aynı şekilde betimlemeler içeriyor. Kendi adıma, beni fazla rahatsız eden betimlemeler değil çünkü betimlediği öğeler betimlenmesi gereken öğeler detay gerektiren şeyler tabi bunlar benim düşüncelerim.