Yine yeniden en dipte hissettiğim bir dönem Beyhan Budak imdadıma yetişti .Her kitabında yayın aşamasının benim tam da ihtiyacım olan zamanda olması peki ??Diğer kitapları gibi başucumda yerini aldı .kendimi ne zaman çıkmazda hissetsem tekrar tekrar okuduğum sayfalarla..YouTube daki videolara da değinmek istiyorum .Bu zamanda dünya bu kadar hassas kalpler için cehennemin dibi olmuşken ,bu ekonomik krizde her gün elimin altında izleyip kendime rehber edinebildiğim için kendimi cok şanslı hissediyorum .Çok kıymetli bir iş yapıyor yazar .Kesinlikle herkes okumalı .Bu dünya telaşesinde ,kendimizi o kadar unutuyoruz ki ,gözümüzün önündeki örümcek ağlarını tek tek temizliyor yazarın kitapları …