Görmek
Kitapta geçen yönetimin ana teması, aslında hiç yabancı olmadığımız bir sistemi yansıtıyor. Döngü tam olarak; mevcut sorunun kökünü öğrenmemeye ant içmiş, tek odağın günah keçisini bulmaya yönelik avamlığın sistematikleştirilmesinden(!) ibaret. Ötelenen bir yönetim sistemi de diyebiliriz.Benim son sayfalarda sinirimi bozan ' boş oy kullanan takımın neden ortaya çıkmamakta ısrarcı olması' idi. Vicdanın temsilcisi komiser karakterine sevgilerle... Dürüstlüğün ve iyiliğin cezalandırılmadığı bir döngüde kavuşmak hayaliyle, iyi okumalar.